Logo Test Drive III: The Passion
Test Drive III: The Passion
Distinctive Software Rok vydání: 1990 Velikost: 2.8MB Staženo: 18x OHODNOTIT HRU
Jedna hvězda pro špatnou, pět hvězd pro skvělou hru. Hodnoťte podle Vašeho nejlepšího uvážení. Děkuji za názor!
Aktuálně hra obdržela průměrné hodnocení: nehodnoceno
Dosud hodnotilo 0 uživatelů.
Uživ. hodnocení: žádné DOPLŇKY DO HRY
Je možné, že v menu hry nepůjde překlikávat mezi ikonami. Osobně mi pomohlo promačkat Num Lock.
/
Plyn/brzda
Zatáčení
Řazení nahoru
Řazení dolů
Stěrače
Rádio
STÁHNOUT ZDARMA
Test Drive je známá závodní série, která je vydávaná až do dnešních let. Třetí díl série přišel s novými revolučními prvky. Poprvé byla krajina hry plně přístupná, takže hráč nemusel jezdit po předem připravených tratích, ale mohl volit alternativní trasy a zkratky. Bylo možné jezdit kamkoliv. Sjet ze silnice na trávu, do kopců, k farmě a podobně. Krajina hry obsahovala spoustu různých objektů, například mosty, tunely, jezera, kopce, nebo hory. Dokonce hra obsahovala železniční přejezdy se skutečným vlakem jezdícím ve smyčce. Jak bylo již v sérii tradicí, hráč si musel dávat pozor na policii. Pokud byla policie v dohledu a hráč nejel podle předpisů, nastala honička a riziko, že bude hráč chycen a pokutován.

Trať se nachází v severní Kalifornii od pacifického pobřeží, až po Yosemitský národní park a skládá se z pěti různých úseků s různorodou krajinou. Hráč mohl řídit tři vozy - Lamborghini Diablo, Ferrari Mythos Pininfarina a Chevrolet Corvette CERV III.

Hra obsahovala několik zajímavých a neobvyklých detailů, třeba měnitelné rádiové stanice, funkční stěrače, světlomety, nebo různé povětrnostní podmínky a denní dobu. Můžete si vybrat několik herních režimů - klasický Head-to-Head režim proti dvěma počítačem řízeným protivníkům, jízda na čas a závod proti jednomu až třem dalším hráčům, po jednom na stejném počítači.

Technická stránka je kapitola sama o sobě. Hra využila polygonový 3D Engine, díky kterému působí úplně jinak, než její starší sourozenci. Závody v reálném 3D prostoru s reálným 3D provozem bylo ideální pro již zmiňovaný volný pohyb po mapě bez bariér. To je určitě velké plus, ale tato technologie byla na začátku devadesátých let ještě tak v plenkách, že dle mě její nasazení nebylo zatím vhodné. Díky tomu se podle mě ovládání stalo trochu neohrabanější, než u starších titulů.
Polygonová grafika je plusem i mínusem zároveň, volný pohyb po relativně detailní krajině, provoz a policie na silnicích.
Horší ovládání než v druhém díle, opět chybí nějaký druh šampionátu.
7